Roles as Persons Concerned and Non-Concerned during Class Problem-Solving Discussions : Focus on Two 5-Year-Old Children
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 問題解決のためのクラス話し合いにおける当事者と非当事者としての役割 : 2名の5歳児に着目して
- モンダイ カイケツ ノ タメ ノ クラス ハナシアイ ニ オケル トウジシャ ト ヒトウジシャ ト シテ ノ ヤクワリ : 2メイ ノ 5サイジ ニ チャクモク シテ
Search this article
Journal
-
- 国際幼児教育研究 = The journal of the International Association of Early Childhood Education
-
国際幼児教育研究 = The journal of the International Association of Early Childhood Education (23), 11-27, 2016
[宇都宮] : 国際幼児教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885026262528
-
- NII Article ID
- 40021294131
-
- NII Book ID
- AN10466157
-
- ISSN
- 18802354
-
- NDL BIB ID
- 028460629
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles