算数学習におけるグループによる協同問題解決の様相の事例的検討 : 協同と問題解決のプロセスによる解釈的分析
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サンスウ ガクシュウ ニ オケル グループ ニ ヨル キョウドウ モンダイ カイケツ ノ ヨウソウ ノ ジレイテキ ケントウ : キョウドウ ト モンダイ カイケツ ノ プロセス ニ ヨル カイシャクテキ ブンセキ
- A Case Study of Collaborative Problem Solving in Group Arithmetic Learning : An interpretive analysis through the processes of collaboration and problem solving
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 16 (2), 60-78, 2021-06
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885124756608
-
- NII Article ID
- 40022686628
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 031687406
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles