小集団学習におけるコミュニケーションに埋め込まれたメタ認知 : 手元を指す行為に着目した事例検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショウシュウダン ガクシュウ ニ オケル コミュニケーション ニ ウメ コマレタ メタ ニンチ : テモト オ サス コウイ ニ チャクモク シタ ジレイ ケントウ
- Meta-Cognition Embedded in the Communication in Small-Group Learning : A Case Study Focusing on the Act of Pointing at Something on the Desk
Search this article
Journal
-
- 関東教育学会紀要 = Pedagogica centra japona : annual report of the Kanto Educational Research Society
-
関東教育学会紀要 = Pedagogica centra japona : annual report of the Kanto Educational Research Society (42), 13-24, 2015-10
東京 : 関東教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885347234560
-
- NII Article ID
- 40020893772
-
- NII Book ID
- AN0004814X
-
- ISSN
- 02859491
-
- NDL BIB ID
- 027510902
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles