授業方略の幅広い対案作成に基づく教員研修の試みとその効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジュギョウ ホウリャク ノ ハバヒロイ タイアン サクセイ ニ モトズク キョウイン ケンシュウ ノ ココロミ ト ソノ コウカ
- Practices of Teacher Training Program Based on Creating Wide Other Proposals of Instructional Strategy and Its Effectiveness
- 学習データ分析/一般
- ガクシュウ データ ブンセキ/イッパン
Search this article
Journal
-
- 日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences
-
日本教育工学会研究報告集 = Research report of JSET Conferences 18 (5), 209-214, 2018-12-08
東京 : 日本教育工学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520290885603974016
-
- NII Article ID
- 40021759230
-
- NII Book ID
- AN10420429
-
- NDL BIB ID
- 029406805
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles