学習文脈は高校生の歴史授業に対する意識にどのような影響を与えるか? : 多様な進路に対応したクラスを設けるX高等学校を事例として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガクシュウ ブンミャク ワ コウコウセイ ノ レキシ ジュギョウ ニ タイスル イシキ ニ ドノ ヨウ ナ エイキョウ オ アタエル カ? : タヨウ ナ シンロ ニ タイオウ シタ クラス オ モウケル X コウトウ ガッコウ オ ジレイ ト シテ
- Learning Context Effects on High School Student History Awareness : A Case Study of X High School, Which Offers Classes for Various Career Paths
Search this article
Journal
-
- 社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編
-
社会科研究 = Journal of educational research on social studies / 全国社会科教育学会 編 (95), 37-48, 2021-11
[東広島] : 全国社会科教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520291037036956800
-
- NII Article ID
- 40022811477
-
- NII Book ID
- AN00109914
-
- ISSN
- 0289856X
-
- NDL BIB ID
- 031952463
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles