- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
舞台芸術におけるアートマーケティング理論の展開と論点 : 聴衆との「価値の共同創造」への視点
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ブタイ ゲイジュツ ニ オケル アートマーケティング リロン ノ テンカイ ト ロンテン : チョウシュウ ト ノ 「 カチ ノ キョウドウ ソウゾウ 」 エ ノ シテン
Search this article
Description
資料形態 : テキストデータ プレーンテキスト
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
-
- アートマネジメント研究 = Arts management studies / 日本アートマネジメント学会 編
-
アートマネジメント研究 = Arts management studies / 日本アートマネジメント学会 編 (14), 14-28, 2013
東京 : 美術出版社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520291855799692032
-
- NII Article ID
- 40020060589
-
- NII Book ID
- AA1186837X
-
- NDL BIB ID
- 025448800
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZK1(芸術)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles