幼児の造形表現の共同制作における合意形成の援助が見立ての学習に及ぼす効果
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨウジ ノ ゾウケイ ヒョウゲン ノ キョウドウ セイサク ニ オケル ゴウイ ケイセイ ノ エンジョ ガ ミタテ ノ ガクシュウ ニ オヨボス コウカ
- The Effect of Assisting Consensus Formation in Collaborative Production of Expressions by Kindergarten Children on Conceptualization
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 18 (2), 75-85, 2023-07
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520298444159539968
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 033203636
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL