保育者・初等教員養成における遊び直し経験を軸とする「わらべうた」の授業構成 : 「子どもの学びの相似形」としての音楽授業の展開のために
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ホイクシャ ・ ショトウ キョウイン ヨウセイ ニ オケル アソビ ナオシ ケイケン オ ジク ト スル 「 ワラベウタ 」 ノ ジュギョウ コウセイ : 「 コドモ ノ マナビ ノ ソウジケイ 」 ト シテ ノ オンガク ジュギョウ ノ テンカイ ノ タメニ
- The Structure of a "Warabeuta" Lesson Based on Students Reexperiencing This in a Teacher Training Program for Nursery and Primary School Teachers : Aiming to Develop of Music Classes as a "Similar Form of Children's Learning"
Search this article
Journal
-
- 学校音楽教育研究 = Journal of the study of school music educational practice / 日本学校音楽教育実践学会編集委員会 編
-
学校音楽教育研究 = Journal of the study of school music educational practice / 日本学校音楽教育実践学会編集委員会 編 28 1-12, 2024
鳴門 : 日本学校音楽教育実践学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520300379571266176
-
- NII Book ID
- AA11240657
-
- ISSN
- 13429043
-
- NDL BIB ID
- 033507053
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search