スクールカウンセリング実践において個人療法と家族療法をつなぐもの--共感、介入、変化の新たな位置づけ
Bibliographic Information
- Other Title
-
- スクールカウンセリング ジッセン ニ オイテ コジン リョウホウ ト カゾク リョウホウ オ ツナグ モノ キョウカン カイニュウ ヘンカ ノ アラタ ナ イチズケ
- An integrative approach of family therapy and individual therapy in school counseling practice: a new perspective of empathy, intervention and change
Search this article
Journal
-
- 心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology
-
心理臨床学研究 / 日本心理臨床学会学会誌編集委員会 編 = Journal of Japanese clinical psychology / Association of Japanese Clinical Psychology 27 (4), 385-396, 2009-10
東京 : 日本心理臨床学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357290676480
-
- NII Article ID
- 40016815652
-
- NII Book ID
- AN10079285
-
- ISSN
- 02891921
-
- NDL BIB ID
- 10429578
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles