児童の社会的能力を向上させることによる学習への取組促進の効果 : 小学校低学年でのSEL-8S学習プログラム実践による試行
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジドウ ノ シャカイテキ ノウリョク オ コウジョウ サセル コトニ ヨル ガクシュウ エ ノ トリクミ ソクシン ノ コウカ : ショウガッコウ テイガクネン デ ノ SEL-8S ガクシュウ プログラム ジッセン ニ ヨル シコウ
- Effects of improving children's social and emotional competence on motivation to learn : A trial implementation of SEL-8S program for second graders
Search this article
Journal
-
- 教育実践研究 = Bulletin of the Research and Guidance Center for Teaching Practice / 福岡教育大学教育実践研究指導センター 編
-
教育実践研究 = Bulletin of the Research and Guidance Center for Teaching Practice / 福岡教育大学教育実践研究指導センター 編 (21), 259-266, 2013-03
宗像 : 福岡教育大学教育実践研究指導センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357871961344
-
- NII Article ID
- 40019647340
-
- NII Book ID
- AN10428588
-
- ISSN
- 13480774
-
- NDL BIB ID
- 024473335
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles