介護施設内の高齢者虐待防止に向けて電話相談内容の検証--国保連合会【苦情処理業務】の取組から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カイゴ シセツ ナイ ノ コウレイシャ ギャクタイ ボウシ ニ ムケテ デンワ ソウダン ナイヨウ ノ ケンショウ コクホ レンゴウカイ クジョウ ショリ ギョウム ノ トリクミ カラ
- Validation of telephone consultation content for the prevention of elder abuse at senior care facilities: Complaint Handling Operation approaches employed by the National Health Insurance Organization
Search this article
Journal
-
- 電話相談学研究 = Japanese journal of telephone counseling / 日本電話相談学会編集委員会 編
-
電話相談学研究 = Japanese journal of telephone counseling / 日本電話相談学会編集委員会 編 20 (1), 1-12, 2010-05
東京 : 日本電話相談学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572357946542976
-
- NII Article ID
- 40017212569
-
- NII Book ID
- AN10387425
-
- ISSN
- 1343683X
-
- NDL BIB ID
- 10765907
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE5(社会・労働--社会問題・社会保障)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles