- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
観光地のマーケティングに関する基礎的研究(1)映画、アニメやテレビドラマなどの映像作品を活用した国際観光マーケティング、カナダ、プリンス・エドワード島州政府観光局を事例として
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カンコウチ ノ マーケティング ニ カンスル キソテキ ケンキュウ 1 エイガ アニメ ヤ テレビドラマ ナド ノ エイゾウ サクヒン オ カツヨウ シタ コクサイ カンコウ マーケティング カナダ プリンス エドワードトウ シュウセイフ カンコウキョク オ ジレイ ト シテ
- Basic research 1 on destination marketing: a case of international tourism marketing by tourism Prince Edward Island of Canada employing visual productions such as films, animation and television dramas
Search this article
Journal
-
- 高崎商科大学紀要 = The journal of Takasaki University of Commerce / 高崎商科大学メディアセンター 編
-
高崎商科大学紀要 = The journal of Takasaki University of Commerce / 高崎商科大学メディアセンター 編 (25), 55-69, 2010
高崎 : 高崎商科大学メディアセンター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358380330880
-
- NII Article ID
- 40018724589
-
- NII Book ID
- AA11875400
-
- ISSN
- 1347703X
-
- NDL BIB ID
- 11010386
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles