Non-Japanese University English Teachers' Perceptions of Their Professional Roles : Constructing a Hypothesis Model with the Modified Grounded Theory Approach
Search this article
Journal
-
- 大学英語教育学会中国・四国支部研究紀要 = JACET Chugoku-Shikoku Chapter research bulletin / 大学英語教育学会中国・四国支部 編
-
大学英語教育学会中国・四国支部研究紀要 = JACET Chugoku-Shikoku Chapter research bulletin / 大学英語教育学会中国・四国支部 編 (16), 49-66, 2019-03
東広島 : 大学英語教育学会中国・四国支部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358585653504
-
- NII Article ID
- 40021875154
-
- NII Book ID
- AA1235641X
-
- ISSN
- 13490265
-
- NDL BIB ID
- 029649841
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZK31(言語・文学--外国語・外国文学)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles