インターネット上のパブリシティ記事内容とその効果 : 購買意欲に影響を及ぼす要因の検討
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インターネット ジョウ ノ パブリシティ キジ ナイヨウ ト ソノ コウカ : コウバイ イヨク ニ エイキョウ オ オヨボス ヨウイン ノ ケントウ
- Publicity Articles on the Internet and Their Effects : An Examination of Factors Influencing Purchase Intention
Search this article
Journal
-
- 広報研究 = Corporate communication studies / 学会誌委員会 編
-
広報研究 = Corporate communication studies / 学会誌委員会 編 (21), 65-77, 2017-03
東京 : 日本広報学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358704913408
-
- NII Article ID
- 40021245152
-
- NII Book ID
- AA11236605
-
- ISSN
- 13431390
-
- NDL BIB ID
- 028336523
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles