- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
手段目的連鎖モデルで消費者を理解する
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シュダン モクテキ レンサ モデル デ ショウヒシャ オ リカイ スル
- 特集 消費者理解のマーケティング
- トクシュウ ショウヒシャ リカイ ノ マーケティング
Search this article
Journal
-
- 一橋ビジネスレビュー / 一橋大学イノベーション研究センター 編
-
一橋ビジネスレビュー / 一橋大学イノベーション研究センター 編 50 (3), 48-56, 2002
東京 : 東洋経済新報社
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358730589568
-
- NII Article ID
- 40005591228
-
- NII Book ID
- AA11479006
-
- ISSN
- 13459953
-
- NDL BIB ID
- 6375313
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles