- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
インストア・マーチャンダイジングの理論を参考として、訪日外国人旅行者向けの観光ルートを考えるための検証
Bibliographic Information
- Other Title
-
- インストア ・ マーチャンダイジング ノ リロン オ サンコウ ト シテ 、 ホウニチ ガイコクジン リョコウ シャムケケ ノ カンコウ ルート オ カンガエル タメ ノ ケンショウ
- Using the theory of in-store merchandising to create a provincial sightseeing route for foreign travelers visiting Japan : A validating study
Search this article
Journal
-
- 余暇ツーリズム学会誌 = Journal of leisure and tourism
-
余暇ツーリズム学会誌 = Journal of leisure and tourism (6), 1-10, 2019
東京 : 余暇ツーリズム学会誌編集委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572358863182592
-
- NII Article ID
- 40021979455
-
- NII Book ID
- AA12772345
-
- ISSN
- 21886016
-
- NDL BIB ID
- 029910283
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD33(経済--運輸・通信)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles