[Updated on Apr. 18] Integration of CiNii Articles into CiNii Research

インストア・マーチャンダイジングの理論を参考として、訪日外国人旅行者向けの観光ルートを考えるための検証

Bibliographic Information

Other Title
  • インストア ・ マーチャンダイジング ノ リロン オ サンコウ ト シテ 、 ホウニチ ガイコクジン リョコウ シャムケケ ノ カンコウ ルート オ カンガエル タメ ノ ケンショウ
  • Using the theory of in-store merchandising to create a provincial sightseeing route for foreign travelers visiting Japan : A validating study

Search this article

Journal

Details

  • CRID
    1520572358863182592
  • NII Article ID
    40021979455
  • NII Book ID
    AA12772345
  • ISSN
    21886016
  • NDL BIB ID
    029910283
  • Text Lang
    ja
  • NDL Source Classification
    • ZD33(経済--運輸・通信)
  • Data Source
    • NDL
    • CiNii Articles

Report a problem

Back to top