学校で評価される側面の認知とその自己評価が授業中の学習行動に及ぼす影響 : 中学校1年生を対象とした縦断的研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガッコウ デ ヒョウカ サレル ソクメン ノ ニンチ ト ソノ ジコ ヒョウカ ガ ジュギョウ チュウ ノ ガクシュウ コウドウ ニ オヨボス エイキョウ : チュウガッコウ 1ネンセイ オ タイショウ ト シタ ジュウダンテキ ケンキュウ
- Perception of Goal Structure, Self-efficacy Expectation, and Learning Behavior : A Longitudinal Study of Junior High School Students
Search this article
Journal
-
- 愛知教育大学教育創造開発機構紀要 The journal of the Organization for the Creation and Development of Education
-
愛知教育大学教育創造開発機構紀要 The journal of the Organization for the Creation and Development of Education (4), 131-137, 2014-03-31
刈谷 : 愛知教育大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359345418624
-
- NII Article ID
- 120005436422
-
- NII Book ID
- AA12748136
-
- ISSN
- 21871531
- 21860793
-
- NDL BIB ID
- 026186525
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles