- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- 【Updated on June 30, 2025】Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
参加体験型・課題提起型学習における教員の役割--サラワク・スタディーツアーの実践を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サンカ タイケンガタ カダイ テイキガタ ガクシュウ ニ オケル キョウイン ノ ヤクワリ サラワク スタディーツアー ノ ジッセン オ トオシテ
- Sarawak study tour: the roles required for high school teachers in students-led classes with an emphasis on learning through direct cross-cultural experiences and task-solving approach
Search this article
Description
資料形態 : テキストデータ プレーンテキスト
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > デジタル化資料 > 雑誌
Journal
-
- 国際理解教育 = International education / 日本国際理解教育学会 編
-
国際理解教育 = International education / 日本国際理解教育学会 編 13 80-98, 2007-07
名古屋 : 日本国際理解教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359663918464
-
- NII Article ID
- 40016840669
-
- NII Book ID
- AN10551074
-
- ISSN
- 13437194
-
- NDL BIB ID
- 10440454
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles