参加体験型・課題提起型学習における教員の役割--サラワク・スタディーツアーの実践を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- サンカ タイケンガタ カダイ テイキガタ ガクシュウ ニ オケル キョウイン ノ ヤクワリ サラワク スタディーツアー ノ ジッセン オ トオシテ
- Sarawak study tour: the roles required for high school teachers in students-led classes with an emphasis on learning through direct cross-cultural experiences and task-solving approach
Search this article
Description
資料形態 : テキストデータ プレーンテキスト
Journal
-
- 国際理解教育 = International education / 日本国際理解教育学会 編
-
国際理解教育 = International education / 日本国際理解教育学会 編 13 80-98, 2007-07
名古屋 : 日本国際理解教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520572359663918464
-
- NII Article ID
- 40016840669
-
- NII Book ID
- AN10551074
-
- ISSN
- 13437194
-
- NDL BIB ID
- 10440454
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles