作文指導,作文評価に援用される日本語教師の「声」の考察 : オーストラリアの高校で日本語を教える2人の教師の多声的な読み方に注目して
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- サクブン シドウ,サクブン ヒョウカ ニ エンヨウ サレル ニホンゴ キョウシ ノ 「 コエ 」 ノ コウサツ : オーストラリア ノ コウコウ デ ニホンゴ オ オシエル 2ニン ノ キョウシ ノ タセイテキ ナ ヨミカタ ニ チュウモク シテ
- A study of 'voices' that Japanese language teachers draw upon for instructions and assessment of compositions : Focusing on the multi-voiced reading of two teachers who teach the Japanese language at secondary school in Australia
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- 言語教育評価研究 = Assessment and evaluation in language education / 桜美林大学・国際交流基金言語教育評価共同研究所AELE編集委員会 編
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言語教育評価研究 = Assessment and evaluation in language education / 桜美林大学・国際交流基金言語教育評価共同研究所AELE編集委員会 編 (4), 13-23, 2015
東京 : 桜美林大学・国際交流基金言語教育評価共同研究所AELE編集委員会 ; 2009-2015