- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
民事上の損害賠償判例(第36回)顧客からのクレーム対応について体制を整えていたとして、使用者の安全配慮義務違反はないとされた事例 : 東京地裁平成30年11月2日判決(判例秘書L07330691)
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ミンジ ジョウ ノ ソンガイ バイショウ ハンレイ(ダイ36カイ)コキャク カラ ノ クレーム タイオウ ニ ツイテ タイセイ オ トトノエテ イタ ト シテ 、 シヨウシャ ノ アンゼン ハイリョ ギム イハン ワ ナイ ト サレタ ジレイ : トウキョウ チサイ ヘイセイ 30ネン 11ガツ 2ニチ ハンケツ(ハンレイ ヒショ L07330691)
Search this article
Journal
-
- ろうさい : 労災保険と民事賠償の専門誌
-
ろうさい : 労災保険と民事賠償の専門誌 56 38-41, 2023
東京 : 労災保険情報センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520576656674736896
-
- NII Book ID
- AA12519809
-
- NDL BIB ID
- 032655191
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZE12(社会・労働--労働)
-
- Data Source
-
- NDL Search