分数乗法の授業内容の構想と実践 : 答を見つけてから計算の仕方と意味を考えさせる展開
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ブンスウ ジョウホウ ノ ジュギョウ ナイヨウ ノ コウソウ ト ジッセン : コタエ オ ミツケテ カラ ケイサン ノ シカタ ト イミ オ カンガエサセル テンカイ
- Development and Practice of Teaching Content of Fractional Multiplication : Reflecting on the Method and Meaning of the Calculation after Finding Out the Answer
Search this article
Journal
-
- 教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning
-
教授学習心理学研究 = The Japanese journal of psychology in teaching and learning 18 (1), 11-26, 2022-12
仙台 : 日本教授学習心理学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520577354294702336
-
- NII Book ID
- AA12040493
-
- ISSN
- 18800718
-
- NDL BIB ID
- 032766847
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL