教師は如何に社会科教材を開発するのか : 複線径路等至性アプローチを用いた小学校社会科教師の教材観の分析を通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウシ ワ イカニ シャカイカ キョウザイ オ カイハツ スル ノ カ : フクセン ケイロ トウ シ セイ アプローチ オ モチイタ ショウガッコウ シャカイカ キョウシ ノ キョウザイカン ノ ブンセキ オ トオシテ
- How Do Social Studies Teachers Develop Teaching Materials? : An Analysis of Elementary School Teachers' View of Teaching Materials Based on Trajectory Equifinality Model
Search this article
Journal
-
- 公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編
-
公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編 30 33-47, 2022
横浜 : 日本公民教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520577928663430016
-
- NII Book ID
- AA11435510
-
- ISSN
- 13448323
-
- NDL BIB ID
- 032866713
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search