エポックとしての改革教育学におけるイエナ・プランの再評価 : ケレンツの"Reformpadagogik"理解を手がかりに
Bibliographic Information
- Other Title
-
- エポック ト シテ ノ カイカク キョウイクガク ニ オケル イエナ ・ プラン ノ サイヒョウカ : ケレンツ ノ"Reformpadagogik"リカイ オ テガカリ ニ
- Reevaluating Jena-Plan in Reform Pedagogy within its Epoch : Focusing on Koerrenz's understanding of "Reformpadagogik"
Search this article
Journal
-
- カリキュラム研究 = The Japanese journal of curriculum studies / 日本カリキュラム学会紀要編集委員会事務局 編
-
カリキュラム研究 = The Japanese journal of curriculum studies / 日本カリキュラム学会紀要編集委員会事務局 編 (32), 1-13, 2023-03
つくば : 日本カリキュラム学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520578141058751488
-
- NII Book ID
- AN10420622
-
- ISSN
- 0918354X
-
- NDL BIB ID
- 032895554
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL