行動問題の機能的アセスメントに関する教師研修プログラムの現状と課題 : 主として介入整合性(treatment integrity)の観点から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウドウ モンダイ ノ キノウテキ アセスメント ニ カンスル キョウシ ケンシュウ プログラム ノ ゲンジョウ ト カダイ : シュトシテ カイニュウ セイゴウセイ(treatment integrity)ノ カンテン カラ
- Current status and issues of teacher training programs for functional assessment of behavior problems : from the point of view of mainly treatment integrity
Search this article
Journal
-
- 上越教育大学心理教育相談研究 = Journal of Joetsu clinical psychology and counseling
-
上越教育大学心理教育相談研究 = Journal of Joetsu clinical psychology and counseling 15 (1), 35-46, 2016-03
上越 : 上越教育大学心理教育相談室
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832212587008
-
- NII Article ID
- 40020837185
-
- NII Book ID
- AA11658184
-
- ISSN
- 13469584
-
- NDL BIB ID
- 027327134
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN