自閉症児における動作主をあらわす格助詞「が」の理解指導 : 対人的相互遊びを通して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ジヘイショウジ ニ オケル ドウサシュ オ アラワス カクジョシ 「 ガ 」 ノ リカイ シドウ : タイジンテキ ソウゴ アソビ オ トオシテ
- Training a Child with Autism to Comprehend of Case-markers : Through Social Play
Search this article
Journal
-
- LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編
-
LD研究 = Japanese journal of learning disabilities / 日本LD学会編集委員会 編 21 (1), 84-93, 2012-02
宇都宮 : 日本LD学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832278738304
-
- NII Article ID
- 40019229297
-
- NII Book ID
- AA11574991
-
- ISSN
- 13465716
-
- NDL BIB ID
- 023582883
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS32(科学技術--医学--小児科学・先天異常・奇形)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN