センター最前線 学習効果を高めるブレンデッド・ラーニングの導入を目指して : 日本語初級e-learning教材"Steps in Japanese for Beginners"の開発
Bibliographic Information
- Other Title
-
- センター サイゼンセン ガクシュウ コウカ オ タカメル ブレンデッド ・ ラーニング ノ ドウニュウ オ メザシテ : ニホンゴ ショキュウ e-learning キョウザイ"Steps in Japanese for Beginners"ノ カイハツ
Search this article
Journal
-
- 早稲田日本語教育実践研究 = Waseda practical studies in Japanese language education
-
早稲田日本語教育実践研究 = Waseda practical studies in Japanese language education (8), 5-12, 2020
東京 : 早稲田大学日本語教育研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832543018496
-
- NII Article ID
- 120006863339
-
- NII Book ID
- AA12555507
-
- ISSN
- 21867445
-
- NDL BIB ID
- 030385492
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles