高等学校のステークホルダーの葛藤対処方略スタイルと適応 : 教職員のバーンアウト傾向及び学校特性の認知との関連
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウトウ ガッコウ ノ ステークホルダー ノ カットウ タイショ ホウリャク スタイル ト テキオウ : キョウショクイン ノ バーンアウト ケイコウ オヨビ ガッコウ トクセイ ノ ニンチ ト ノ カンレン
- Conflict resolution strategy styles and adaptation of stakeholders in high schools : The relationship with burnout tendency and perception of organizational characteristics by high school teachers and workers
Search this article
Journal
-
- 明治学院大学心理学紀要 = Bulletin of psychology
-
明治学院大学心理学紀要 = Bulletin of psychology (21), 1-12, 2011-03
東京 : 明治学院大学心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853832830630144
-
- NII Article ID
- 40019227038
-
- NII Book ID
- AA1203367X
-
- ISSN
- 18802494
-
- NDL BIB ID
- 023578717
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZS2(科学技術--心理学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN