- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ブランド ノ ケンキュウ ブルガリ メ ノ コエタ コキャク オ カコウ
- ブランドの研究 企業:ブルガリ 目の肥えた顧客を囲う
Search this article
Description
「日本には、比較的高価な商品を買うことのできる、若い人の大きな市場がある。これは大きな魅力だ」。イタリアの高級ブランド、ブルガリを率いるフランチェスコ・トラーパニCEO(最高経営責任者)は、好調な販売が続く日本市場の特殊性をこう分析してみせた。 さぞかし満足しているかと思いきや、彼が続けた言葉は全く逆だった。 「と同時に、これはリスクでもある。
Journal
-
- 日経ビジネス = Nikkei business
-
日経ビジネス = Nikkei business (1368), 62-65, 2006-11-27
東京 : 日経BP
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833208069632
-
- NII Article ID
- 40015140861
-
- NII Book ID
- AN00360444
-
- ISSN
- 00290491
-
- NDL BIB ID
- 8541881
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- Nikkei BP
- CiNii Articles