- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Automatic Translation feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
広告表現を読むということ : テレビCMと公共性の意識
Bibliographic Information
- Other Title
-
- コウコク ヒョウゲン オ ヨム ト イウ コト : テレビ CM ト コウキョウセイ ノ イシキ
- The Analysis of the Expression of Television Advertising
- 長尾史郎教授退任記念号
- ナガオシロウ キョウジュ タイニン キネンゴウ
Search this article
Journal
-
- 人文科学論集
-
人文科学論集 (58), 71-86, 2012-03
東京 : 明治大学経営学部人文科学研究室
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833367904768
-
- NII Article ID
- 40019326456
-
- NII Book ID
- AN00122730
-
- ISSN
- 03896021
-
- NDL BIB ID
- 023780863
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles