指導段階および教科に応じた教科書リライトの方法論的検討 : 日本語を第二言語とする子どもたちへの学習支援に向けて
Web Site
Open Access
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シドウ ダンカイ オヨビ キョウカ ニ オウジタ キョウカショ リライト ノ ホウホウロンテキ ケントウ : ニホンゴ オ ダイニゴンゴ ト スル コドモ タチ エ ノ ガクシュウ シエン ニ ムケテ
- A Methodological Perspective on Rewritten Teaching Materials According to the Instructional Stages and Subjects : Working Towards Support for Students of Japanese as a Second Language
Search this article
Journal
-
- 宇都宮大学国際学部研究論集 / 宇都宮大学国際学部 編
-
宇都宮大学国際学部研究論集 / 宇都宮大学国際学部 編 (47), 33-39, 2019-02
宇都宮 : 宇都宮大学国際学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833475679488
-
- NII Article ID
- 120006619429
-
- NII Book ID
- AN10547259
-
- ISSN
- 13420364
-
- NDL BIB ID
- 029517243
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN