EFFECTS OF TEACHING A RULE WITH EXCEPTIONS ON AROUSING INTEREST IN LEARNERS
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 例外のあるルールが学習者の興味に及ぼす効果
- レイガイ ノ アル ルール ガ ガクシュウシャ ノ キョウミ ニ オヨボス コ
- 例外のあるルールが学習者の興味に及ぼす効果
Search this article
Abstract
コレクション : 国立国会図書館デジタルコレクション > 電子書籍・電子雑誌 > 学術機関 > 学協会
Journal
-
- 教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編
-
教育心理学研究 = The Japanese journal of educational psychology / 日本教育心理学会教育心理学研究編集委員会 編 34 (2), p139-147, 1986-06
東京 : 日本教育心理学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833601030912
-
- NII Article ID
- 110001897436
- 10011322574
-
- NII Book ID
- AN00345837
-
- ISSN
- 00215015
-
- NDL BIB ID
- 2787413
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- NDL-Digital
- CiNii Articles