"Japan as Number One"を誕生させた日本的経営とは何だったのか : 成果主義導入によって判明してきた組織論的本質
Bibliographic Information
- Other Title
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- "Japan as Number One"オ タンジョウ サセタ ニホンテキ ケイエイ トワ ナン ダッタ ノ カ : セイカ シュギ ドウニュウ ニ ヨッテ ハンメイ シテ キタ ソシキロンテキ ホンシツ
- The Essence of "the Japanese Management" from the Viewpoint of Organizational Aspect
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Journal
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- 社会情報論叢 = The Jumonji journal of social and information sciences
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社会情報論叢 = The Jumonji journal of social and information sciences (16), 101-137, 2013-03
新座 : 十文字学園女子大学社会情報学部
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1520853833661936640
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- NII Article ID
- 120007006099
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- NII Book ID
- AA11217134
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- ISSN
- 13434306
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- NDL BIB ID
- 025355214
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- Text Lang
- ja
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- NDL Source Classification
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- ZV1(一般学術誌--一般学術誌・大学紀要)
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- Data Source
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- NDL
- CiNii Articles