教科の関連性を活かした学びのデザインからよりよく生きる力を育む : 図画工作科の可能性をさぐる実践から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウカ ノ カンレンセイ オ イカシタ マナビ ノ デザイン カラ ヨリ ヨク イキル チカラ オ ハグクム : ズガ コウサクカ ノ カノウセイ オ サグル ジッセン カラ
- Promoting Student Ability for Living Effectively by Learning Design that Makes Use of Relevance to Other Subjects : Learning Method for the Possibility of Researching Art as a Subject
Search this article
Journal
-
- 福井大学教育実践研究 = Fukui educational research / センター研究紀要編集委員会 編
-
福井大学教育実践研究 = Fukui educational research / センター研究紀要編集委員会 編 (39), 59-70, 2014
福井 : 福井大学教育学部附属教育実践総合センター
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853833732739456
-
- NII Article ID
- 40020379626
-
- NII Book ID
- AN10403339
-
- ISSN
- 13427261
-
- NDL BIB ID
- 026196421
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles