「当事者性」を涵養する論争問題学習のあり方 : 「当事者」を決める活動を通して,民意を反映する政策の決め方を考える
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 トウジシャセイ 」 オ カンヨウスル ロンソウ モンダイ ガクシュウ ノ アリカタ : 「 トウジシャ 」 オ キメル カツドウ オ トオシテ,ミンイ オ ハンエイ スル セイサク ノ キメ カタ オ カンガエル
- How to Study Controversial Issues to Cultivate 'Parties' : Through Activities that Decide "Parties", Think about How to Decide the Policy Reflecting the Public Opinion
Search this article
Journal
-
- 公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編
-
公民教育研究 = The Journal of civic education / 日本公民教育学会 編 25 33-47, 2017
横浜 : 日本公民教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834065529088
-
- NII Article ID
- 40021558902
-
- NII Book ID
- AA11435510
-
- ISSN
- 13448323
-
- NDL BIB ID
- 029015564
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles