米国における地方教育行政機関・学校への支援・介入システムの現状と課題 : 児童・生徒の学業成績向上を目的としたアカウンタビリティ政策に着目して
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ベイコク ニ オケル チホウ キョウイク ギョウセイ キカン ・ ガッコウ エ ノ シエン ・ カイニュウ システム ノ ゲンジョウ ト カダイ : ジドウ ・ セイト ノ ガクギョウ セイセキ コウジョウ オ モクテキ ト シタ アカウンタビリティ セイサク ニ チャクモク シテ
- Current Issues for the Support and Intervention System of Local Education Agencies and Schools in the United States : Accountability Policies Aimed at Improving Academic Achievement
Search this article
Journal
-
- 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences
-
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 = Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational sciences 63 (1), 13-23, 2016
名古屋 : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834133863808
-
- NII Article ID
- 40020992524
-
- NII Book ID
- AA11493197
-
- ISSN
- 13460307
-
- NDL BIB ID
- 027722600
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN