Self-concept as a mediator m global advertising
Bibliographic Information
- Other Title
-
- Self concept as a mediator m global advertising
- COE特別号
- COE トクベツゴウ
Search this article
Journal
-
- 社会科学ジャーナル = The Journal of social science / 国際基督教大学社会科学研究所 編
-
社会科学ジャーナル = The Journal of social science / 国際基督教大学社会科学研究所 編 (61), 177-188, 2007-03
三鷹 : 国際基督教大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834266267648
-
- NII Article ID
- 110007001181
-
- NII Book ID
- AN00088847
-
- ISSN
- 04542134
-
- NDL BIB ID
- 8902841
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZE1(社会・労働--社会科学・社会思想・社会学)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles