ハイ・ステークスな学力テストを用いたミクロ・レベルの教育管理--アメリカ、メリーランド州学力テスト底辺校の事例から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ハイ ステークス ナ ガクリョク テスト オ モチイタ ミクロ レベル ノ キョウイク カンリ アメリカ メリーランドシュウ ガクリョク テスト テイヘンコウ ノ ジレイ カラ
- Micro-managing education through high-stakes achievement tests: examining the case of a reconstituted school in Maryland, U.S.A
- 特集 学力テストのあり方と教育への影響
- トクシュウ ガクリョク テスト ノ アリカタ ト キョウイク エ ノ エイキョウ
Search this article
Journal
-
- 教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編
-
教育目標・評価学会紀要 = The Japanese journal of educational objectives and evaluation studies / 「紀要」編集委員会 編 (17), 30-37, 2007
京都 : 教育目標・評価学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520853834886720256
-
- NII Article ID
- 40018996361
-
- NII Book ID
- AN10464446
-
- ISSN
- 09182012
-
- NDL BIB ID
- 11242541
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles