知的障害教育の場に移行する児童生徒の増加現象を考える : 渦中を生きる子どもの立場から
Bibliographic Information
- Other Title
-
- チテキ ショウガイ キョウイク ノ バ ニ イコウ スル ジドウ セイト ノ ゾウカ ゲンショウ オ カンガエル : カチュウ オ イキル コドモ ノ タチバ カラ
- Consideration of the increase phenomenon of children who transfer to classes and schools for children with intellectual disabilities : From the standpoint of a child
Search this article
Journal
-
- 特別支援教育実践研究 = Journal of special needs education practice research / 特別支援教育実践研究学会編集委員会 編
-
特別支援教育実践研究 = Journal of special needs education practice research / 特別支援教育実践研究学会編集委員会 編 (2), 26-37, 2022
京都 : 特別支援教育実践研究学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520856273817515904
-
- NII Book ID
- AA12921434
-
- ISSN
- 24363804
-
- NDL BIB ID
- 032348914
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search