教室における自己調整学習者の育成 : 社会的認知理論を適用した事例研究
Bibliographic Information
- Other Title
-
- キョウシツ ニ オケル ジコ チョウセイ ガクシュウシャ ノ イクセイ : シャカイテキ ニンチ リロン オ テキヨウ シタ ジレイ ケンキュウ
- Developing Self-Regulated Learners in the Classroom : A Case Study Applying Social Cognitive Theory
Search this article
Journal
-
- 会計教育研究 = Journal of accounting education and research / 日本会計教育学会 編
-
会計教育研究 = Journal of accounting education and research / 日本会計教育学会 編 (12), 10-17, 2024
大垣 : 日本会計教育学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1520863716558126208
-
- NII Book ID
- AA12732034
-
- ISSN
- 21885575
-
- NDL BIB ID
- 033572127
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZD31(経済--企業・経営--会計・簿記)
-
- Data Source
-
- NDL Search