「探究」の対話にもとづく問題解決の文脈の構成 : 社会科ワークショップ型授業の単元開発を通して
書誌事項
- タイトル別名
-
- 「 タンキュウ 」 ノ タイワ ニ モトズク モンダイ カイケツ ノ ブンミャク ノ コウセイ : シャカイカ ワークショップガタ ジュギョウ ノ タンゲン カイハツ オ トオシテ
- The Composition of Context for Problem Solving Based on "A Dialogue of Inquiry" amongst Students : seen through the development of a workshop-style of topic unit for a social studies course
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 日英教育誌 : forum : narratives, paradigms, criticisms, trans-national journal of education and culture
-
日英教育誌 : forum : narratives, paradigms, criticisms, trans-national journal of education and culture (4), 60-75, 2019-04
府中 (東京都) : 日英教育研究会