19億人のハラルマーケティング戦略について : (一社)ハラル・ジャパン協会 佐久間朋宏代表理事に聞く
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 19オクニン ノ ハラルマーケティング センリャク ニ ツイテ : (イッシャ)ハラル ・ ジャパン キョウカイ サクマホウコウ ダイヒョウ リジ ニ キク
- Strategic Marketing for Nineteen Hundred Millions of People An Interview with T. SAKUMA, Chairman of the Board of Hallal Japan Association
- 特集 ハラール食品とビジネスの拡大
- トクシュウ ハラール ショクヒン ト ビジネス ノ カクダイ
Search this article
Journal
-
- 食品工業 = The Food industry
-
食品工業 = The Food industry 57 (5), 20-25, 2014-03-15
東京 : 光琳
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523106605139336704
-
- NII Article ID
- 40019978309
-
- NII Book ID
- AN00117810
-
- ISSN
- 05598990
-
- NDL BIB ID
- 025251499
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZP34(科学技術--食品工学・工業)
-
- Data Source
-
- NDL
- CiNii Articles