Suitability of Peer-Assessment Methods for Testing Large-Class Oral Production : Activating Fluency Through Performance
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 多人数クラスでのスピーキング相互評価の適合性 : パフォーマンスによる流暢さの活性化
- タニンズウ クラス デ ノ スピーキング ソウゴ ヒョウカ ノ テキゴウセイ : パフォーマンス ニ ヨル リュウチョウサ ノ カッセイカ
Search this article
Journal
-
- 中部地区英語教育学会紀要 = Journal of the Chubu English Language Education Society / 中部地区英語教育学会 編
-
中部地区英語教育学会紀要 = Journal of the Chubu English Language Education Society / 中部地区英語教育学会 編 (50), 33-40, 2021
甲府 : 中部地区英語教育学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523388081047383424
-
- NII Article ID
- 40022700849
-
- NII Book ID
- AN00146342
-
- ISSN
- 03866548
-
- NDL BIB ID
- 031723953
-
- Text Lang
- en
-
- NDL Source Classification
-
- ZF9(教育--各科教育)
-
- Data Source
-
- NDL Search
- CiNii Articles