「記憶」の観点からみた学校資料の価値とその学校教育への寄与の可能性 : 新たな学習指導要領下での高等学校における歴史教育を例に
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「 キオク 」 ノ カンテン カラ ミタ ガッコウ シリョウ ノ カチ ト ソノ ガッコウ キョウイク エ ノ キヨ ノ カノウセイ : アラタ ナ ガクシュウ シドウ ヨウリョウ カ デ ノ コウトウ ガッコウ ニ オケル レキシ キョウイク オ レイ ニ
- The Values of School Resources from the perspective of Memory and Its Possibilities of contribution to School Education : Focusing on History Education in High School under the New Courses of Study
Search this article
Journal
-
- 立命館教職教育研究 = Ritsumeikan teacher educational studies / 立命館大学教職教育推進機構 編
-
立命館教職教育研究 = Ritsumeikan teacher educational studies / 立命館大学教職教育推進機構 編 (9), 1-10, 2022-02
京都 : 立命館大学教職教育推進機構
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1523388081065944192
-
- NII Book ID
- AA12709156
-
- ISSN
- 21891575
-
- NDL BIB ID
- 032040772
-
- Text Lang
- ja
-
- NDL Source Classification
-
- ZF1(教育)
-
- Data Source
-
- NDL