Hospitality Service in Handling Complaints : Based on Interviews with Japanese and American Customer Service Professionals
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 苦情対応におけるホスピタリティに係わる一考察 : 日米の接客業経験者に対するインタビュー調査の結果から
- クジョウ タイオウ ニ オケル ホスピタリティ ニ カカワル イチ コウサツ : ニチベイ ノ セッキャクギョウ ケイケンシャ ニ タイスル インタビュー チョウサ ノ ケッカ カラ
Search this article
Description
Hospitality. 2021, (31), P.17-26
Journal
-
- Hospitality
-
Hospitality 31 17-26, 2021-03-31
日本ホスピタリティ・マネジメント学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050582473820658048
-
- NII Article ID
- 40022559607
-
- NII Book ID
- AA11430222
-
- HANDLE
- 10466/0002001053
-
- NDL BIB ID
- 031446452
-
- ISSN
- 13428225
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN