The impact of culture on relationship marketing in international services : a target group-specific analysis in the context of banking services

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書誌事項

タイトル
"The impact of culture on relationship marketing in international services : a target group-specific analysis in the context of banking services"
責任表示
Jan H. Schumann ; with a foreword by Florian von Wangenheim
出版者
  • Gabler
  • 1st ed
出版年月
  • 2009
書籍サイズ
21 cm

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注記

"Dissertation Technische Universität München, 2009" -- T.p. verso

Statement of responsibility of subseries: Dieter Ahlert ... [et al.]

Includes bibliographical references (p. [209]-250)

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詳細情報 詳細情報について

  • CRID
    1130000794441863296
  • NII書誌ID
    BB00398484
  • ISBN
    9783834920188
  • 本文言語コード
    en
  • 出版国コード
    gw
  • タイトル言語コード
    en
  • 出版地
    • Wiesbaden
  • データソース種別
    • CiNii Books
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