The impact of culture on relationship marketing in international services : a target group-specific analysis in the context of banking services
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "The impact of culture on relationship marketing in international services : a target group-specific analysis in the context of banking services"
- 責任表示
- Jan H. Schumann ; with a foreword by Florian von Wangenheim
- 出版者
-
- Gabler
- 1st ed
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Dissertation Technische Universität München, 2009" -- T.p. verso
Statement of responsibility of subseries: Dieter Ahlert ... [et al.]
Includes bibliographical references (p. [209]-250)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000794441863296
-
- NII書誌ID
- BB00398484
-
- ISBN
- 9783834920188
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- データソース種別
-
- CiNii Books