Advertising promotion : supplemental aspects of integrated marketing communications
CiNii
所蔵館 7館
書誌事項
- タイトル
- "Advertising promotion : supplemental aspects of integrated marketing communications"
- 責任表示
- Terence A. Shimp
- 出版者
-
- Dryden
- 5th ed
- 出版年月
-
- c2000
- 書籍サイズ
- 29 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Previous ed. published as: Advertising, promotion and supplemental aspects of integrated marketing communications, 1997
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795323861888
-
- NII書誌ID
- BA45152300
-
- ISBN
- 0030211131
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Fort Worth, Tex. ; Tokyo
-
- 分類
-
- DC21: 658.82
-
- 件名
-
- LCSH: Direct marketing
- LCSH: Sales promotion
- LCSH: Communication in marketing
- LCSH: Advertising
-
- データソース種別
-
- CiNii Books