Moving forward in service quality research : measuring different customer-expectation levels, comparing alternative scales, and examining the performance-behavioral intensions link : working paper
CiNii
所蔵館 5館
書誌事項
- タイトル
- "Moving forward in service quality research : measuring different customer-expectation levels, comparing alternative scales, and examining the performance-behavioral intensions link : working paper"
- 責任表示
- A. Parasuraman, Valarie A. Zeithaml and Leonard L. Berry
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c1994
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Bibliography: p. 52-54
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795346262400
-
- NII書誌ID
- BA28174930
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books