Shared marketing programs and the performance of different business strategies
書誌事項
- タイトル
- "Shared marketing programs and the performance of different business strategies"
- 責任表示
- Robert W. Ruekert and Orville C. Walker, Jr.
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- c1991
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Special report"--T.p.
Reprinted from the Review of marketing 1990, v. 4
Bibliography: p. 364-366
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000795855456256
-
- NII書誌ID
- BA20443245
-
- LCCN
- 91158003
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/91158003
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books