How can research contribute to improved "marketing" in non-business organizations?
CiNii
所蔵館 3館
書誌事項
- タイトル
- "How can research contribute to improved "marketing" in non-business organizations?"
- 責任表示
- Robert D. Buzzell
- 出版者
-
- Marketing Science Institute
- 出版年月
-
- 1970
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Presented to the Annual Conference of the American Marketing Association, Boston, September 1, 1970
Bibliography: leaf [15]
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796601210112
-
- NII書誌ID
- BB00466427
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books