Analytic approaches to product and marketing planning : proceedings of workshop
書誌事項
- タイトル
- "Analytic approaches to product and marketing planning : proceedings of workshop"
- 責任表示
- cosponsored by American Marketing Association, Marketing Science Institute, and University of Pittsburgh, Graduate School of Business ; edited by Allan D. Shocker
- 出版者
-
- MSI
- 出版年月
-
- 1979
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Proceedings of a Workshop on Analytic Approaches to Product and Market Planning, held Nov. 18-19, 1977 at the University of Pittsburgh
Includes bibliographies
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000796800778368
-
- NII書誌ID
- BA02961725
-
- LCCN
- 81156177
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/81156177
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- データソース種別
-
- CiNii Books